Tema: Re: DELL Latitude XT (tablet) - NORIU
Autorius: circuit
Data: 2008-04-10 19:54:46
Na kaip.. IBM nenoriu dėl vienos priežasties - mane žudo jų klaviatūra:
1. sukeisti vietomis Fn ir Ctrl;
2. Kad parašyti skaičių iš numpado reikia ieškoti NumLock mygtuko, kas
yra LABAI nepatogu.

Plius, tas dellas turi capacitive multi-touch screeną, kuris dar ir
atpažįsta 256 spaudimo jėgos lygius.

Man dažnai tenka papaišyti ranka, taip pat labai patogu konspektuotis
per paskaitas ir seminarus, todėl man toks daiktas labai praverstų.
Užsimaniau kai pusmetį pasinaudojau PDA su full-VGA ekranu.