Tema: Re: Reikalingas spalvotas rasalinis ar sublimacinis printeris
Autorius: kardanas
Data: 2008-04-06 13:04:29
dirbu sioje srityje 5metus. bet kokio termosublimainio kokybe yra
apgailetina, per didelis kontrastas, didelis spalvu disbalansas, visiskai
nerasta pustoniu. Kokybiskas rasalinis spausdinimas zymiai geriau bet dar
didesne savikaina.
Bet fotkinant su muiline px ant ko spausi, vistiek apgailetina kokybe.