Tema: Re: Ivertinkit kompiuterio komplektacija?
Autorius: easy
Data: 2008-04-03 09:18:14
crancu wrote:
> Siūlau padaryt, kaip man vienas gerbiamas news'ų dalyvis man patarė, neimt
> E4500, o pasiimt kokį E2200 (kaip kad aš ir padariau), o tuos sutaupytus
> litus geriau pridėt prie vaizdeškės ir vietoj HD 3650 nusipirkt kokį 9600GT
> 512MB(kaip aš ir padariau).

Iš esmės teisingas pasakymas - VGA svarbiau už CPU. Iš bėdos žmonės ir
su cielkom žaidžia. Tik ką ten nuo E4500 nuimsi?

Į temą:

ASUS P5KC S775 IP35 DDR2 SATA2 GLAN 8-CH ATX
Skonio reikalas. Nepradėkim fleimo tiktai - viskas veikia. Aš asmeniškai
siūlyčiau labiau Gigabyte. Iš poros dešimčių dar nei viena negrįžo. O
asus'as ir dabar stende stovi su savo nesamoningom problemom. Pats
turėjau 2 asus MB - atsižegnojau visiems laikams. Tai garso normalaus
įdėt nesiteikia, tai wi-fi trukdžių duoda tiek, kad PCI TV-tunerį naudot
neįmanoma, tai gliučina dėl neaiškių priežąsčių.
Čia ne fleimas Asus vs Gigabyte. Greičiausiai puikiai veiktų ir Asrock
su VIA čipsetu, tiesiog pasidalinau savo patirtim.
Bent jau sound'as normalesnis šitoj integruotas Realtek ALC 883.

Foxconn ATX-TLA436-USB/Audio/EXTRA FAN (silver/black) + ATX350W V2.03
P4 PFC CE PSU
Nevertas kainos. Nieko navarotno, eilinis keisas. O geležos gan
minkštos. Dar tas extra fan - zyzimas nereikalingas. Kokio diametro
maitblokio aušintuvas? Niekur neparašyta, tai bijau, kad 8 cm bus...

Pelę pasikeisk į USB.

RAM pas tave 1 ar 2 kaulai?