Tema: Re: [bin] Klava
Autorius: xc
Data: 2021-03-08 17:26:36
280e - baisiausia mano užeita logitechinė klava. Mygtukai visiškai ne
mano skonio - maža eiga ir jokio taktilinio suveikimo jausmo, tiesiog
ant spyruoklės fiškė maigosi ir daužosi į pagrindą.

Skonio reikalas, aišku, man labiau patinka arba tradiciniai 'ilgos
eigos' mygtukai arba jei jau trumpos eigos, tai kad spaudžiant mygtuką
būtų jausmas, kada jis suveikia.

P.S. Rimtai svarstau paimti atsarginę klavą su Cherry MX Blue mygtukais
- kai užpis darbe visi aplinkiniai, išsitrauksiu ir prisijungsiu ką nors
admininti :)