Tema: Re: Q: laptopas uosvienei
Autorius: Pirmininkas
Data: 2021-03-05 19:22:54
Kagi, parsinesiau ir pratestavau. Ispudziai tokie:
Korpusas paliko gera ispudi. Yra artimoj aplinkoj panasaus
kainu diapazono HP ir Dell egzemplioriai, anie ruko kamputyje.
Klaviatura patiko, matyt del to kad ilga laika droziu Lenovo
laptopus.
Trackpadas normos ribose, nera prie ko prikibt. Be to niekas
juo ir nesinaudos.
Ekranas ne kazka, prastas matymo kampas. Pastaciau salia
MacBook Air'o, skirtumas akivaizdus. Nu bet kaina skiriasi 3x

Vekia labai smagiai. Ne kiek nesigailiu del pirkinio