Tema: Re: HDD is isorinio disko i Synology prietaisa
Autorius: Remigijus
Data: 2020-12-17 11:01:57
Kaip jie pritaikyti 24/7 darbui? Ir iš kur tokia erezija, kad namų
NAS'uose diskai dirba 24/7.

7 tai vienoj dėžėj. Dėl imties tai pasakysiu kad man nebuvo nusprogęs nė
vienas diskas. Buvo su soft bad'ais, buvo gavę smūgių, buvo gavę žaibo,
buvo gavę viršįtampio, bet patys nebuvo nebuvo "nusprogę". Soho nasui su
dviem diskais tikrai nebūtina nas'iniai diskai. NAS'iniai diskai yra
lėtesni už kitus, todėl jų pliusas yra tas kad jie yra tylesni ir mažiau
kaista, daugiau namų vartotojui pliusų nėra.