Tema: Re: A3 lazerinis spausdintuvas
Autorius: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
Data: 2020-12-10 19:02:22
2020-12-10 16:49, Flycat rašė:
> Klausimas ir buvo, ar turi HP M442DN atskirus stalčius skirtingiems
> formatams, ar dasipirkti atskirai reikia. Arba patikrinto modelio
> pavadinimo, jei šis netinkamas.

Turiu patirties tik su Sharp MX-2614N ir Konica BizHub C225.

Abu dirba be didesnių problemų. Po 5-6 metų reikia keisti arba nuvalyti
popieriaus paėmimo gumas. Sįukšlių konteineriai atskirai, toneriai - tik
milteliai. Kai ateis laikas keisti vaizdo formavim mazgą - gal kalbėsiu
kitaip.

Sharp prijungtas prie PaperCut, yra apskaita, darbas paleidžiamas tik
prisijungus prie įrenginio. Autentifikacija - Mifare kortelėmis.

Anksčiau naudojo nespalvota Kyocera, tai dabar aš jas apeinu iš toli.
Gal dabar ir pasitaisę, bet už nespalvoto skanavimo funkciją mokėti 1/3
įrenginio kainos - aina jie ...

--
Grzegorz

Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody