Tema: Re: Raspberry Pi 4 lėtai siunčia failus iš interneto
Autorius: Caponi
Data: 2020-12-08 15:05:08
Jei tau linijinis duomenų srautas per visą Pi sistemą pereina 70MBps
greičiu, tai su torrentais turėt 50MBps yra kaip minimum labai neblogai.
Su "super duper" kompu nėr ten ką labai tikrint, ribojantis veiksnys bus
interneto greitis, t.y. pamatysi skaičių artimą 1Gbps :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/