Tema: Re: corsair ram
Autorius: RaR
Data: 2020-11-25 10:56:24
Man tai Crucial vienintelis gamintojas, su kuriuo turėjau bėdų, nors,
pvz., Kingston esu daug daugiau pirkęs. Štai ir dabar turiu DDR4 2x16GB,
iš kurių vienas kaulas sukelia atsitiktinius BSOD. Blogiausia, kad visus
testus praeina puikiai. Galutinai įsitikinau, kad kaltas RAM-as tik
susirinkęs kitą kompą ir įdėjęs tą kaulą. Nešiau į Skytech, kad pakeistų
pagal garantiją, bet neva autorizuotas servisas patikrino, kad RAM-as
geras ir atsisakė keisti. Tenka išmesti ir pirkti kito gamintojo.