Tema: Re: Router
Autorius: Rimas
Data: 2020-11-25 08:09:50
On 2020-11-24 17:49, Lawrence Jamieson wrote:
> Vienok... o jei nepadarai? Tie tinkliniai dalykai yra toks labai
> specifinis dalykas, net dažnas aitiškinas ten gerai nesigaudo :)

Jei jau žmogus renkasi tarp mikrotik, tai gal jau kaip nors? :)
Aš ir be google ar youtube nesugebu savarankiškai net port forward
padaryt su mikrotik :) bet kažkaip sugebėjau ir vpn pasileist, ir
telikam interneto blokavima pasidaryt (kad vaikai nepiktnaudžiautų) ir t.t.

Šiaip gi turbūt kokia 99% namų vartotojams iš vis net jokių port forward
nereikia. Pass duok dieve jei pasikeičia ir gerai..

Tokiems tai tikrai nereikia mikrotik.