Tema: Re: Laptopas
Autorius: RaR
Data: 2020-10-17 11:56:49
Turėjau prieš daugiau nei 10 m xps13, tai pasibaigus garantijai videškė
nudvėsė, gerai, kad tam gedimui pratęsė garantiją iki 4 metų, tai
suremontavo nemokamai, bet labai greitai, turbūt, akumuliatoriaus
krovimo kontroleris sugedo - galima buvo naudoti tik prijungus
maitinimą. Tuo metu dar keli pažįstami turėjo tokius, tai visiems
kažkokios problemos - aušinimas ten buvo blogas, tai video dvėsė, tas
pats akumuliatoriaus krovimo gedimas, kai kam hardas nudvėsė.
Prieš porą metų dukrai rinkau laptopą, tai tuomet naujas xps13 buvo
topas apžvalgose, bet paskaitęs vartotojų atsiliepimus nusprendžiau, kad
irgi nelabai patikimas. Paėmiau Lenovo Yoga 730, tai jau trečius metus
džiaugiasi, nors jai elektronika šiaip trumpai laiko.