Tema: Re: iPad ar Android planšetė mokslams?
Autorius: Arj
Data: 2020-10-05 10:01:00
Jei kazkas susije su piesimu dizainu - tai ten apple sekta. jiems
pasiulyt padirbeti su galaxy tas pats kas autosams pasiulyti pavazineti
su lada ir maskviciais - vaziuot vaziuoja, bet kankyne.
Del softo - to paties googliaus softas ant iOs man kelia maziau problemu
negu ant androido - ant iOs jis kur kas labiau "nuslifuotas".