Tema: Re: Cooler master ml240r + Aurasync
Autorius: Salas
Data: 2020-10-02 09:55:32
Taip, pas mane senesnis variantas, 4Pin 12V RGB. Pajungiau tikrai
teisingai, nes +12V koja pazymeta ant laido, su testeriu patikrinau ant
motinines, kad netycia ne ta puse nepajungciau.
Sita linka vakar buvau rades. Bandziau visas knopkes ant kontrolerio
spaudinet, bet Aura sync niekaip neperima valdymo.