Tema: Re: wifi share kaimynams
Autorius: xc
Data: 2020-09-08 15:25:17
Tai jei ten tik komentarai į delfį, tai panašiai ir praeitų. O jei kas
nors rimtesnio (pvz., vaikų pornografija) - labai norėtum vieną dieną
sulaukti rimtų dėdžių vizito, po kurio jie paims viską, ką ras įrašomo
namuose analizei ir px, jiem tavo atmazai 'kaimynams dalinu'.

Grąžins, aišku, kada nors viską, tik neaišku kiek po kiek laiko ir
kokios būsenos.