Tema: Re: Žaidimų srauto blokavimas namų tinkle
Autorius: TT
Data: 2020-09-03 09:05:17
Jeigu Windows 10, tai viskas veikia su Microsoft accountu ir family
control, prilinkini vaiku accounta ir gali tiek laikus reguliuot, tiek
ka ir kiek zaist, arba neleist is vis.

Jeigu ne W10, tai mano atveju Kaspersky Safe Kids susitvarko (tiek
indivualiu programu/zaidimu blokavimas, tiek laiko reguliavimas, tiek
puslapiu lankymas) dabar ziu 8 eurai metams, palaiko kelis vaiku acc
iskart. Taip pat valdo ir iOs bei Android ragelius. jei neleisi per PC
zaist, tai sedes telefe :)