Tema: Re: Pigaus SSD
Autorius: Remigijus
Data: 2020-07-13 18:07:46
Žinoma kad geriau su DRAM nei be. Bet crucial turi programėlę "Momentum
cache". Ji naudoja ne SSD, o nešiojamo kompiuterio bateriją ir RAM. Tai
jei nešiojam yra neviškai numirusi baterija ir > kaip 4 GB RAM, tai
skirtumo tarp bx ir mx diskų nelieka.

Be to ir minėtame puslapyje juos rekomenduoja "Light SATA SSDs are
suitable for OS usage
in machines with light usage, such as old
or secondary PCs. Generally smaller in
capacity and therefore TLC-based.

ADATA SU650/SU655
ADATA SU750/SU760
Crucial BX500
HP S700
HP M700 (MLC)
Hyundai Sapphire
Inland SATA
Kingston A400/Q500
Lexar NS100
Mushkin Raw
Mushkin Source
Patriot Burst
Patriot P200
PNY CS2311
SanDisk SSD Plus
SP A55/S55
Team GX1/GX2"

Kai tuo tarpu "Performance SATA SSDs are
the best SATA drives on the
market, suitable for anything
Crucial MX500
Intel 545s
Kingston KC600
Lexar NS200
Samsung 860 EVO
SanDisk Ultra 3D
Seagate BarraCuda 120
Team Vulcan
WD Blue 3D
"

BX yra gerai kai labai labai spaudžia finansai. O mx pirkdamas niekad
neprašausi, ypač kai kainų skirtumas yra toks nedidelis.