Tema: Re: Apple atsisako Intel CPU
Autorius: Arj
Data: 2020-06-29 11:39:20
CPU "plikas" nasumas yra px, lyginant su userio expierience - va as
naudoju vienu metu sena ipone (5s, su 1.3Ghz 2 core procu) ir apynauji
sucksungGalaxy S9 (daxuja ghz, daxuja coru) - tai dazniau atro kad
lagina vistik sucksungas, o ne senukas iphone'as, nors CPU poweris kaip
sakant "i vienus vartus". O namu useriui, kuris negeimina, px tie visi
naujesni cpu - va pas mane namie PC su i3-3220 stovi, jau 8metai jam,
nematau reikalo upgradinti ar keisti. Prireikus pakeisti - greta spintoj
2 laptopai ilsisi, abu naujesi, greitesni, abu su i7, su docking
stationas ir kitokiais svilpukais ir varpeliais. Istraukiami kai anas
uzimtas.