Tema: Re: Win 10 nemato multifunkcinio kaip skanerio
Autorius: Shadowed
Data: 2020-05-05 17:10:25
Kaip skanavimo softą naudoju NAPS2, tai iš visokių senukų ima, bet
draiverius vis tiek teks sumontuoti Windam. Gal sueitų kokie senesnių Windų
ir viskas važiuotų.

"Caponi"  parašė naujienų news:r8rn81$j7r$1@news.omnitel.net...

Kad ir kaip aš dėl daugelio dalykų nemėgčiau Win10, bet šį kartą:

1. 3020 yra jau ar tik ne ~15 metų senumo daiktas.
2. Iš pirmo punkto seka, kad supporto iš gamintojo pusės galima ir
nesitikėt - jei HP neduoda skenerio draiverių, tai jų juo labiau nerašys
ir MS. Džiaukis, kad bent spausdinimas veikia.
3. Jei visgi labai reikia skenerio, tai keliauk pas googlą ir ieško kažk
panašaus į "HP LaserJet 3020 windows 10 scanner", gal ką rasi. Vienas iš
alternatyvių kelių - VueScan, bet, deja, mokamas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/