Tema: Re: r5 3600x stokinis cooleris ir triuksmas.
Autorius: [mikro]
Data: 2020-04-30 10:59:19
nu tai va. as irgi bl nesuprantu tokio rahitno profiliu pagaminimo. kodel
pvz msi motkose viskas ten normaliai ir padefault, ir nesigazuoja tas cpu
cooleris ir jo beveik nesigirdi, nes sukasi jis 1200rpm ir viskas.
juo lab, kad amd cooleriai is esmes didesni negu intelio ir silumos jie
tikrai daugiau sugeba isskllaidyti, tik tiek, kad patys karlsonai garsoki.
bet gainioti ten juos nx ant 3k rpm, tai overkill.
tam pc siaip netaip per nuotoli irgi sutvarkem biose smart fano parametrus -
nutilo ir besisukdamas ant ~1300rpm, visiskai tas pacias tempas islaiko negu
besismaukydamas nuo vos ne nulio iki max.
siaip mane apskritai wpm karlsonu valdymas uzpisantis reikalas:)

"bat0nas"  wrote in message news:r8dlmg$6jf$1@news.omnitel.net...

Vakar susirinkau savo 3600x + asrock b450 itx rinkinuką.
Aušintuvo elgesys absoliučiai toks pat, kaip tu aprašei. Net ir prie
Silent nustatymo BIOS'e.

Tiesiog naudojantis PC (naršyklė, didelio failo parsisiuntimas ar pan.)
- kas keletą sekundžių ventiliatorius šokinėja nuo tiesiog ūžimo iki
reaktyvinio variklio.

Tik esant visiškam idle ventiliatorius nutildavo.

Problemą dalinai* išsprendžiau su fan curve (nustačiau 20% RPM, kas yra
1660rpm maždaug iki pat 60 laipsnių)

*Dalinai, nes vis tiek ūžia tas stock'inis nepriimtinai** net ir prie
minimalių apsukų.

**Buvau prisiskaitęs, kad AMD deda geresnius stockinius cooler'ius, nei
Intel. Nė velnio.. tas pats Š.