Tema: Re: Kaip skaitmenizuoti juostelÄ™?
Autorius: cD-r0m
Data: 2020-03-02 23:34:02
Na, tas prietaisas kaip ir vienintelis pasaulinėj rinkoj už buitinę
kainą daro tą darbą. Po 5 brandais, ir visokiom kainom. Ir visur
internetuose rėkia "pirk, čia geras, pigiau nepasidarysi..." Tai jaučiu
pareigą įspėt, kai kažkam papuola 50dolerių vertės aparatas su reflectos
lipduku už 400.

Bent softas jo būtų koks laužiamas, ar telnetas paliktas encoderio
nustatymams keist. Pats nepamačiau nieko, internetai kažkaip nepanoro jo
hackint

>>> https://techgearoid.com/scanners/best-8mm-film-scanners/