Tema: Re: Kompas pažaidimams - neapsisprendžiu
Autorius: news reader
Data: 2020-02-17 16:05:14
Nesizaveciau nei galingais CPU, nei galingais GPU laptopuose. Nupirko
Latitude 5401 darbe tai ten pastoviai net neduodant apkrovos
temperaturos vaiksto apie 80C, sniokscia visas, pucia is sono deginanti
ora. Matinimo blokas 130W, jungiasi per USB-C, monitoriaus antro nera
kaip pajungti be papildomu nemazau islaidu... Kosmaras kazkoks. Afigel
koki slamsta Dell stumia ir nevisai uz pigiai. Panasu, kad progresas
eina kazkur zemyn... Nuosirdus patarimas - neprasidek su tais laptopais,
o jeigu dar zaidimams tai tik stacionaras.