Tema: Re: REQ: Samsung 860 EVO mSATA 256Gb
Autorius: Caponi
Data: 2020-02-12 21:48:13
Tikrai nežinau. Aš pats pats naudoju ir klientam dedu tik Crucial ir
Samsung, visi kiti gamintojai nebent gautuose instaliacijoms NB būna.
mSATA išvis toks gimęs negyvas standartas, net nepamenu ar gyvai esu
čiupinėjęs kada tokį SSD.
Bet kritiškai lėtų tikriausiai SSD šiai dienai jau nelabai būna, bent
jau tarp padorių gamintojų, Kingstoniniai daiktai paprastai pakankamai
patikimi, tai įvertinant situaciją rinkoje, matyt, nelabai ir variantų
belieka... :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/