Tema: Re: pc update
Autorius: Sarunas
Data: 2020-02-05 08:17:33
Dar nesugedo...:) tiesiog galvojau kad cpu ir ram dar galetu tikti kokiai
nors naujai MB.
O mb+cpu+ram be dideliu pretenziju kokia galetu buti?

"Bronco"  wrote in message news:r1ck70$i65$1@news.omnitel.net...

Sugedo MB? Aš tokiu atveju parduočiau CPU, kas neturėtų būti sunku, nes
tokį kas nors paims apgreidui ir pirkčiau naują mb + cpu + ram pagal
skonį ir piniginę.

Seną RAM irgi galima parduot, bet čia jau bus kapeikos...