Tema: Re: dėl konsolių
Autorius: Caponi
Data: 2019-12-03 17:13:53
Kaip pasakysi. Nors iš kitos pusės kažkada buvo užkliuvus akis už
pardavimų grafikų, tai kiek pamenu, tai per paskutinius ~10 metų
konsolių MS parduoda vis mažiau ir iki 2019 m. tas skaičius ar tik ne
dvigubai mažesnis patapo lyginant su prieš dešimtmetį buvusiu Xbox 360
piku. Taip kad gal ne tik aš su internetiniu kolega  ir dar keliais
draugais Kinectą vertinom kaip išskirtinę ir vertingą Xbox'o savybę...
Bo dabar tai eilinė konsolė, kuri iš esmės neturi jokių privalumų nei
prieš PS, nei prieš Nintendo, ir tai jau ne tik mano nuomonė, pasaulinė
statistika tą rodo.

Kad M$'ui daug kas nesvarbu, tai seniai žinomas faktas, jie blet kaip
šūdas eketėj makaluojasi ir patys nežino kuda podatsia, komu otdatsia -
px dar tas Xbox'as, Skype, bet va buvo kažkada planšečių/smartfonų
užuomazgos, iš esmės rinkoj tuo metu buvo tik WM su visa Microsofto
galia, įtaka ir žmonių pripratimu prie Win ir primityvokas Palmas.
Puikios starto pozicijos. Kuo baigėsi? Padarė Windozę paeiliui Symbianas
(tarpe, man rodos, net Blackberris aplenkęs buvo kurį laiką), iOS,
Androidas, depresijoj M$ bandė iš desktopinės Win padaryt bbž ką,
nepavyko, atvyniojo atgal (taip vizualinė koncepcija liko, bet atpuolė
teiginiai nx jum desktopas, nx jum Start meniu ir pan), Nokią išgrežė ir
išmetė, o rezultatas galiausiai - apvalus nulis.
Tarkim, man stinga fantazijos ir aš nesugebu mąstyt plačiai ir suvokt
kaip taip globaliai galima pasišikt. Bet tai nekeičia fakto, kad M$ daro
labai grubių klaidų, labai sunkiai jas pripažįsta (arba visai
nepripažįstą) ir dėl to gauna per snapą (žinoma, to irgi niekada
nepripažįstą :-)).
Tik tiek, kad jie axujennai dideli ir brangūs nepavykę eksperimentai jų
nesunaikina, bet kaži ar yra nors viena sritis, kur, tarkim, per
paskutinį dešimtmetį jie būtų sugalvoję ką nors įdomaus, tai būtų
praktiškai realizavę ir tarp analogiškų sprendimų pirmautų?

Taigi, gal tame ir yra M$ problema, kad jiem "nesvarbu tu ir tavo
bendraminčiai"? Žinoma, su tokia įsišaknijusia monopolija desktopinių
OS, Office ir debesine jos atmainoje sugriūt sunkiai įmanoma, bet visgi...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/