Tema: Re: Žaidimų konsolė
Autorius: Caponi
Data: 2019-11-26 12:35:37
Apsimoka/neapsimoka jau kita tema, esmė tik tame, kad PC galimybės
paliubomu platesnės. Pasikartosiu (ir paskutinį kartą) - akcentas yra
Kinect'as, bent jau man, ir taip aš supratau xc klausimą, todėl ir
pasiūliau 360'tą, nes tai yra unikali jo galimybė. Jei norisi/reikia
tiesiog konsolės ir Kinectas iš esmės px - tada taip, 360 netinka.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/