Tema: Re: zaidimu pc
Autorius: nekas
Data: 2019-11-25 14:53:47
Zmogaus smegenys procesina vaizda continuous, t.y. begalybe fps, tai
sakyti, kad jos negali procesinti daugiau 60fps is viso yra kazkokia
nesamone :) Va dabar realiai stovi pries akis du monitoriai - vienas
60Hz ir kitas 144Hz pries akis. Greitai judinant pele i sonus kairen
desinen per kokius 10cm susidaro efektas kai 60Hz monitoriuje matomi
kokie 5 peles kursoriai, o tuo tarpu 144Hz monitoriuje ju yra gal 10 ir
atrodo, kad net fiziskai ant 60Hz monitoriaus tas peles kursorius daug
labiau "lagina"/trukcioja/sokineja, o ant 144Hz viskas daug labiau
smooth ir responsive.

Tikrai nemanau, kad as cia kazkoks antzmogus ir tikrai jau seniai nebe
jaunuolis su kazkokias spec. skillais, visi turetu sita skirtuma matyt,
tik kad tie nematantys skirtumo, matyt net nebandei kad ir va taip
paparstai pabandyt pasiziuret ar yra visgi tas skirtumas.