Tema: Re: Intel i9 109XX Cascade Lake-X
Autorius: Bronco
Data: 2019-11-16 18:49:54
Kai užmiegi ant laurų ilgesniam laikui, tai tave visada kažkas pričiumpa
už subinės :] Na, bet iki prescoto istorijos tai dar toli, manyčiau, bet
jei jie nesuskubs per kokius metus pusantrų, tai gali istorija ir
pasikartoti.

Kol kas Inteliui dar viskas daugmaž OK, bent jau desktop kompams iki
šiol nieko greitesnio už i9-9900K ir, juolab, už naująjį i9-9900KS nėra.