Tema: Re: [OFFTOPIC] Bus užblokuoti open proxy
Autorius: cD-r0m
Data: 2019-10-28 00:22:04
O šiaip įdomu - kam tiek negyvų grupsų dar kaba?

Turiu omenį visokius o.navigacija, o.www, design ir pan kur po vieną
threadą per mėnesį būna.

Realiai vistiek nieko ten nepaklausi, subscraibų mažai, judėjimo dar
mažiau, kultūra numirus, kai reikia ko į temą, būna į kokį o.c.software
(nes su kompais) ar į autosus, kurie labiau atstoja tiesiog diedų barą
su automobiliniu stiliuku :)