Tema: Re: test
Autorius: Bronco
Data: 2019-09-18 15:09:40
Trumpai. Viešoje erdvėje keiksmai, įžeidimai, dalyvių niekinimas ir
persekiojimas nėra ir negali būti "laisvu nuomonės reiškimu", todėl visi
tavo sekantys išvedžiojimai, remiantis klaidinga prielaida, yra beprasmiai.

Taip pat norėčiau pastebėti, jog norint kažkokioje komunoje dalyvauti
sprendimų priėmime, reikia joje aktyviai dalyvauti. Kai nedalyvauji,
sprendimai priimami be tavęs.

Galiu tave patikinti, jog sprendimas dėl blokavimų buvo kolegialus, t.y.
ne ABLomo vieno sugalvotas ir jis nenukreiptas prieš tave asmeniškai.

Taip pat noriu priminti, jog njusai mums visiems nieko nekainuoja, mes
už juos nemokame ir turime džiaugtis, jog kažkas gaišina savo asmeninį
laiką ir dar bando kažką prižiūrėti. Reikalauti, jog dar ir visus njusus
informuotų ir perspėtų apie kiekvieną planuojamą žingsnį, jau būtų gal
kiek per daug? Tau taip neatrodo?

Taip pat noriu pakartoti paskutinį kartą, gal kas nors to dar nesuprato
- palikta betvarkė njusuose veikiau reikštų jų greitesnį uždarymą, nei
šaunų ilgaamžį egzistavimą. Todėl pagalvok kas tau baisiau, ar jei kokią
vieną dieną negalėsi prie jų prisijungti, ar kad jų visai neliks?

Aš renkuosi pirmą variantą, o tu?