Tema: Re: uzsakiau laptopui baterija
Autorius: Rrr
Data: 2019-08-13 14:23:10
Aciu gal ne, pats ir piskis su siutimais atgal ir menesiais laukimo.

Visos kiek buvo is ebay ar ali buvo bugovos, tai levai laikydavo, tai po
kiek laiko sugesdavo, tai pradedavo durniuot krovimas su tokia baterija
(rodo kad issedusi/nera ir reikia isimt/idet arba rodo, kad pastoviai
krauna ir niekada nepasikrauna iki galo). Jau nekalbu apie gaisro pavoju
su tokiom baterijom. Zodziu.