Tema: Re: Plansete i auto
Autorius: PxYra
Data: 2019-08-05 22:08:36
tamsta per trolinima jau uzmirsai kad tik apie kai kuriuos nav GUI elementus
kalbam o ne apie visuma, jei tau tabletas atrodo kosmosas masinoje atrodo
tai gal ir nuo 2din multimediju kosmarai sapnuojas? turbut ir kaip mazam
vaikui aiskint reiks kad jei ruoses tablet naudot masinoje tai tikrai
nekabinsi prie stiklo (furos ir t.t. kita kalba)
bet ka cia tau aiskint tau bile patrolint nes apart trolinimo daugiau nieko
nemoki