Tema: Re: Nusibodęs klausimas apie notebook'us (13.3-14")
Autorius: Caponi
Data: 2019-07-30 11:16:05
Korpusas patvaresnis, skysčiams atspari klaviatūra (tiksliau papylus
skystimo ant klavos yra daug šansų, kad jis nepateks ant elektronikos, o
ištekės per tam skirtas angas kompo dugne, po kokios Cocacolos gali tekt
klavą tik pasikeist :-)), garantuotai neblizgantis ekranas (su visokiais
Pavilionais reikia žiūrėt specifikacijas), paprastai tvarkingiau
padarytas aušinimas ir panašios "smulkmenos". Tiesiog filosofija tokia -
verslo klasės aparatas skirtas darbui ir turi nepist smegenų, namų
klasės - maximum blizgučių už gerą kainą, svarbiausia, kad atlaikytų
bent garantinį laikotarpį.
Taip būna išimčių, bet nx gaišt laiką kuičiantis po šiukšlyną tikintis
aukso gabaliuką rast :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/