Tema: Re: Gigabyte GT 1030 Low Profile į mažą korpusą
Autorius: Remigijus
Data: 2019-07-24 16:01:52
Ne tinklelį į saloną perki, bet atėjęs sakai, kad netraukia Fabia kai
prikrauni plytų pilną bagažinę. Tai ir bando paprotint, kad ne visai tam
skirtas daiktas.
P.S lengvam 720p pageiminimui tiktų ryzen apu 3400G ar 2400G, tiktų į tą
pačią dėžę su tuo pačiu maitinimu, bet vis tiek nepigiai gausis CPU+MB+RAM