Tema: Re: problemos su gearbest ir uzsakymais.
Autorius: [mikro]
Data: 2019-07-09 11:56:08
gali trumpai uzpasakot, kai kreipiesi per paypal, kaip ten viskas vyksta ir
kiek laiko, kol grazina?

"Caponi"  wrote in message news:qg1gtb$ehu$1@trimpas.omnitel.net...

Iš GB pirkau vieną kartą ir daugiau to daryt nesiruošiu, šaraškino
kontora ten rinktinė, jei tik kažkas ne pagal planą paeina.

Šiaip,, sakyčiau, kelk claimą per PP ir gražinkis babkes.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/