Tema: Re: Stacionaras
Autorius: neratoblogo
Data: 2019-07-01 00:04:21
Tiksliai, tu teisus, visai buvau pamiršęs.
Kosminės stoties "MIR" modulyje "Spektr" žemės paviršiaus monitoringo
aparatinės dalies programinė įranga parašyta specialiai intel
procesoriui (1997 metais). Ten iš tiesų, po upgreido, AMD Ryzen 2600x
paleistas per google vertėją, tad kartais paskaičiuoja nei į tvorą, nei
į mietą.

O jei rimtai, AMD turi šių instrukcijų rinkinius: AMD64/x86-64, MMX(+),
SSE1, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4a, SSE4.1, SSE4.2, AES, CLMUL, AVX, AVX2,
FMA3, CVT16/F16C, ABM, BMI1, BMI2, SHA

Tačiau atkreipsiu dėmesį, kad galutiniam vartotojui px, koks instrukcijų
rinkinys, jam svarbu kad viskas veiktų sklandžiai ir greitai.

AMD-INTEL procesorių atveju, TOJE PAČIOJE KAINŲ grupėje, žaidimai
greičiau veiks su AMD procesoriumi.*

Eilinės programos veiks vienodai greitai su abiem procesoriais t.y.
nedideli skirtumai gali būti, bet realiame gyvenime vartotojas
nepasakys, kuris veikia greičiau.

Intel besąlygiškai didžiausią pranašumą turi tuo atveju, jei dirbama su
video montavimo programomis, 3d spec efektais ir pan. Taip, čia Intel
arkliukas. Bet tai kiek žmonių namie profesionaliai montuoja ir kuria
Avatarus? Na, yra kažkiek, bet vis tik tai ne home userio užsiėmimas.

* Suaktyvėjus arba atvirkščiai - sumažėjus konkurencinei dvikovai,
skirtingais laikotarpiais kainos/našumo skirtumui gali būti nykstamai
maži arba atvirkščiai.