Tema: Re: 3DFX plokštės
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-06-18 13:54:46
Man asmeniskai kosmosas buvo bet kas su opengl palaikymu, tai siuo atveju
pirmas toks daiktas buvo voodoo 3. O patirtis, tai praktiskai tokia pat, tik
siek tiek velesnes kartos tiek voodoo, tiek unreal'as (return to na pali, ar
koks ten). Siaip logiska, nes unreal'as buvo vienas is nedaugelio zaidimu,
kur dar gan padoriai veikdavo su silpna vaizduske.