Tema: Re: kaip dabar su tais D-Link marŔrutizatoriais?
Autorius: Nerijus
Data: 2019-06-12 10:57:30
On 2019-06-12 08:43 AM, DZind wrote:
> Sveiki,
> žiniasklaida trimituoja, kad D-Link galimai nesaugūs.
> Sunerimau ir aš, nes kaip tik tokį turiu namie.
> Tik va tas Yandex pas mane išjungtas. Ar vis tiek
> turėčiau nerimauti ir kokia iš to išeitis?

	Susidek OperWRT, ir turesi laime. HW pas dlinka nera visai blogas.

	N. M.

	P. S. Kiek supratau, tai visas sitas shirshalas kilo del to, kad
Dlinkas mus priskiria tai paciai rinkai kaip Rusija, ir del to suporto
servai stovi ten.
	:-)
	Bet jei pereiti per kitus technikos gamintojus, tai panasi situaicja
pasirodys kad kokiam 50% visokiu teliku beigi mikrobangiu.
	Kas nors apie tai praneskit zhurnaliuhom, bus jiems ka veikt per vasara.