Tema: Re: MacbookPro 2011 13 prikėlimas
Autorius: fenix
Data: 2019-06-11 14:51:30
2019.06.11 14:47, Ssang Yong rašė:
> Pagal proca siaip, seniau gal pagal chipseta. Kad luzines, tai nemanau,
> jei bootinsis, tai turetu ir veikt.

cia nuo gamintojo politikos ir bioso isdirbimo priklauso. va, pas mane
yra pvz  laptopas ~2015m biosu, neupdeitintas, nes gavau is didelio
enterpraizo nurashyta. bioso passwd nenulauziamas. ir turiu pasitenkint
tuo, kas yra. ir taip, 16GB sudejes, nors oficialiai 8GB. Bet cia tik
vienas is laimingu pavyzdziu, kitur buna daug blogiau: kartais kompu
krautuvej reikia megint visa ramuku zoosoda paeiliui, kad veiktu bent
tiek, kiek gamintojas parashe.