Tema: Re: Android tabletas
Autorius: Doncius
Data: 2019-05-30 10:41:55
O as turiu viena is pirmuju Samsung TAB (gal TAB 10.1) su turbut Android
4. Stabdis konkretus, tai metosi kazkur katilinej, bet jis praktiskai
naujas, buvo pamirstas stalciuj kelis metus. Imanoma ji kaip nors
paturbint, kad bent interneta skaityt butu imanoma (zaidimu, zemelapiu,
prezentaciju nereikia)?