Tema: Re: Reikia patarimo is hardwaristu
Autorius: MRT
Data: 2019-05-09 15:19:25
> Vienas is dalyku prie ko daugiausiai praleidau laiko renkantis, tai buvo korpusas :). As jau pagyvenes, tai man ten tie
> svieciantys kospusai nevalina. Ieskojau kazko panasaus kaip anksciau budavo thermaltake ar cooler master dezes su smulkiom
> grotelem is priekio ir be jokiu navarotu, kainavo jos tada ~100-120lt, dabar tokios po 50-60> eu todel atmeciau, o kitos arba
> cooleris per aukstas arba telpa taip visiskai ant ribos kitas dalykas bijojau, kad cooleris uzdengs ram slotus :).

Korpusa isrinkt jau keli metai kaip problema..
Tuo labiau individualu - per brangu, per didelis/mazas, negrazus ir t.t.

Tavo pasirinkimas pagal matke - pilnas ATX, taciau galima uzmest
aki ir i mATX korpusus. Pakankamai padoria matke rasi ir mATX dydzio.
Tiesa, yra niuansas su mATX korpusais, tai tarpas tarp GPU ir PSU.
Kai PSU montuojamas apacioje, o videlka 2slot'u.. ir jei matke:
Slot1 - pci-e x1
Slot2 - pci-e x16
Slot3 - nesvarbu
Slot4 - nesvarbu
Tarpas tarp GPU ir PSU gali nepatikt (jis bus, bet is principo)..

va be navarotu uz ~30-45 (kas panasiai i tuos ~100-150lt tada):
http://www.skytech.lt/ca1d400s1nn00-thermaltake-versa-h15-micro-tower-case-ports-1xusb-301xusb-201x-au-p-300104.html
http://www.skytech.lt/zmt4-korpusas-zalman-zmt4-mini-tower-psu-usb-p-160588.html
http://www.skytech.lt/sstps12b-korpusas-silverstone-sstps12b-precision-mini-tower-micro-atx-juodas-p-411906.html
http://www.skytech.lt/sstps09b-korpusas-silverstone-sstps09b-precision-mini-tower-micro-atx-juodas-p-408333.html
http://www.skytech.lt/cc9011086ww-korpusas-corsair-carbide-series-88r-microatx-midtower-120mm-fan-p-273989.html
http://www.skytech.lt/rc342kkn1gp-korpusas-psu-cooler-master-elite-342-matx-juodas-p-66803.html
http://www.skytech.lt/ht01bop-chieftec-ht01b-elox-mini-tower-psu-p-273872.html
ir netgi to paties Deepcool'o du variantai ne tokio griozdisko, bet ir ne per anksto korpuso variantai uz ~20:
http://www.skytech.lt/dpmatxdpwave2-deepcool-wave-black-micro-atx-power-supply-included-p-437849.html
http://www.skytech.lt/dpmatxdpframe-deepcool-frame-black-atx-power-supply-included-p-437072.html

mATX - L387*W175*H353.5mm
ATX -      438×    210×  477mm

-12,4 cm aukscio,
-3,5cm plocio (CPU cooler'io Max 145mm height)
ir -5cm gylio (ir vis vien 32cm GPU pliauska telpa)

~22 Eur ausintuvas tilptu:
http://www.skytech.lt/dpmch4gmxc40p-deepcool-multi-air-cooler-gammaxx-c40-p-443118.html
Gammaxx C40 is only 137mm tall, but the specially designed compact fin and
the 92mm powerful fan make it marvelous in performance, able to support chipsets of TDP up to 130W
http://www.deepcool.com/ProductGallery/DEEPCOOL/CPUAirCoolers/GAMMAXX_C40/Design/CCT.jpg

> As su hardwaru reikalu nuo 2013 neturiu, tai truputi baisu prisipirkt nesamoniu :).

Hardware overclockinimas irgi prie tu reikalu, is kuriu tarsi kartais "isaugama" :)
Be overclockinimo ausinimui pakanka vos ne Box ausintuvo, bet Intelio jie
gausiai gausiai kudi ir negausiai tylus.. non-K procui kazkoki pigesni heatpipe
deretu uzdet.. netgi jei brand'as ne baisiai kilmingas ir skamba "Deepcool" uz 18Eur:
http://www.skytech.lt/dpmch4gmx400-deepcool-multi-air-cooler-gammaxx-400-p-362909.html

> Koks kainu skirtumas tarp i5-2500K ir i5-2500 nepasakysiu nes ji pirkau 2012m :), bet itariu, kad kainu skirtumas buvo minimalus,
> nes pamenu tada uz cpu, mb, rama ir GF580 pas acc atsegiau 1600lt.

Berods SandyBridge laikais USD/EUR kursas buvo palankesnis,
tai i5-2400 kainavo ~600 Lt, o i5-2500K gal kokius ~680 Lt .. per viduriuka ir i5-2500.

https://www.newsgroups.lt/comp.hardware/1575276:ivy-bridge-jau-parduodami
574 Lt - i5-2320
597 Lt - i5-2400 (su tais TXT, vPro, VT-d)
686 Lt - i5-2500K 3.3/6MB

PS. 1x16GB RAM irgi taip na.. single channel?..
o jei kazka B360+i5-9400F+C40_cooler+2*8/16GB+mATX_case ?

irgi variantas del RAM:
http://www.skytech.lt/bls16g4d30aesb-ballistix-sport-16gb-ddr4-3000-mts-pc424000-cl15-udimm-288pin-p-426351.html