Tema: Re: Ieškau klavišų laptopui hp elitebook
Autorius: Juozas K.
Data: 2019-05-09 09:36:54
tik reikia vengt paddielkiu, nes esu ciupinejes tokio sudo, kad sunku net
nusakyti, kazkas absoliuciai nenaudotino buna... klavisai svyruoja,
patikimai suveikia tik spaudziant per pati centra ir iki galo, ir daug kitu
deshovkes pozymiu, net noobams WTF klaustukas smegeninese turetu uzsiziebti
jas pamaigius