Tema: Re: RAM
Autorius: amenox
Data: 2019-03-08 15:43:22
Na neradau kai googlinau kažko panašaus. Iš kitos pusės Asus kaip ir atseit
"supportina", bet matyt aš pirmasis kuris realiai bando naudot. :)

"DZind"  wrote in message news:q5tnlv$v9k$1@trimpas.omnitel.net...

o kažin ar nėra kokio BIOS MOD'o? Aš taip irgi ne per daug pasiaiškinęs
su CPU buvau prisižaidęs - vietoje LGA775 E6750 su galvojau įdėti
hardvariškai modifikuotą buvusį LGA771 X5450. Tai tik vėliau sužinojau,
kad windows neužsikrauna, nes reikia dar ir BIOS modifikuoti, radau
internete jau modifikuotą, perrašiau ir dabar jau startuoja windows'ai.