Tema: Re: patarimo del hw
Autorius: Dovydas
Data: 2019-03-08 09:07:47
Jo, taip ir nusprendem, tas tas 'naujas' ne stebuklas, o tik siek tiek
bus greitesnis, bet nutarem, kad jei jo naudojamas softas normaliai
sukasi ant 'seno', tai ir su situo bus gerai. na ir duoda 1m garantija
pardavejas, tai patikrino pats tikriausia gyvybinguma.

diskai
FRU-2.5 SATA 6Gb/s SSD Sandisk X210 512 G for DT/WS
SOLID STATE DRIVES
00FC435
SSD0E38436

RAM'ai