Tema: Re: desktop HDD
Autorius: Caponi
Data: 2019-03-04 16:45:14
Aš jau ne kartą sakiau - aš asmeniškai HDD laikau eksploatacine
medžiaga, su visiškai neprognozuojamais nusibaigimo momentu ir tikimybe,
todėl bent kiek vertingesnė info privalo turėti atsargines kopijas,
ideale ir ne vieną. Man asmeniškai iš HDD ko gero labiausiai patinka WD
RED'ai, bet filmam ten turbūt ~30 Eur didesnę kainą kaži ar verta mokėt,
juolab, kad tie RED'ai statistiškai tik patikimesni tikriausiai bus, o
atskirai paimtas vienas egzempliorius - tiesiog loterija. Todėl logika
siūlymo tokia - info nelabai vertinga, o va nuo finansinių nuostolių
geležiuko nusibaigimo atveju būsi apdraustas 5 metus.

Kas link garantijos, tai taip, jei pardavėjas nedings, tai sėkmingai ja
pasinaudosi, kad ir likus 1 dienai iki garantijos pabaigos. Jei
pardavėjas dings, tada galima bus bandyt tiesiai pas gamintoją pasikeist
- kainuos kelis ar keliolika Eur siuntimas ir reikia turėt omeny, kad
garantijos terminas gali turėt mėnesio-dviejų paklaidą su pardavimo
Lietuvoje data.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/