Tema: Re: Planšetės ;)
Autorius: Shadowed
Data: 2019-03-04 12:23:05
Vaikams. Gal ir teisybe apie 8", dabar naudojo Cube T8-Plus, tai Kinijos
nebijau ir netgi labiau iš ten norėčiau. Arba kokį naudotą LT žiūrėt, jei
nelabai suvarytas pvz.

"Caponi"  parašė naujienų news:q5itbl$8mh$1@trimpas.omnitel.net...

Jei vaikams, tai ko gero patogiau būtų 8".
Jei nesibaidai pirkimo iš Kinijos, tai pasiieškok Lenovo TAB3 8 Plus
(arba kitaicai juos kartais Lenovo P8 vadina), aš prieš daugiau nei
metus paėmiau už ~110 Eur Gearbeste, skaitau, kad geriau nelabai yra
(praktiškai identiškas pagal vidurius, tik su pakeista išvaizda dabar
Lietuvoj pardavinėjamas TAB4 8 Plus kainuoja netoli 300 Eur, o už iki
~150 Eur gali tikėtis Snapdragono 4xx, 720p rezoliucija ir pan. - kaip
ir pakaktų tavo aprašytoms užduotims, bet....)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/