Tema: Re: tinklo sharinimas.
Autorius: fenix
Data: 2019-02-21 19:07:30
2019.02.21 18:50, tranzoo rašė:
> vakar reikejo interneto, kad aktivuot licencija, o kompas domene, labai
> griezta... ir IT susirinkime, ir elektrikas nesunujnges laidu...
>
> trumpiau - reikia irenginuko, kad prisijungtu prie mano telefono
> interneto per wifi ar usb, ir utp kabeliu i kompa...
>
> usb wifi turiu, bet usb dazniausiai uzrakinti buna
>
> buna tokiu? ar reikia kokia aviete lituot?

jeigu teisingai supratau: turi kompa domene, kuriam neleidziama iseiti i
internet, ir tau reikia pasharint i ta kompa interneta?

kas shauna i galva: usb bt stonchke... o jeigu viskas dar idomiau ir usb
uzdaryti - tada gal ten yra uzsilikes koks com portas - com->bt
stonchke, netikiu kad iki tiek adminas prigalvojes. turetu but paprasta.