Tema: Re: seno hardwaro specam
Autorius: MRT
Data: 2019-02-15 15:38:57
> Yra toks PentiumI PC, su DOS programa, per ISA kontroleri valdo spec.
> irengini. Gavau kita kompa (P2) su ISA lizdu, hdd nusiklonavo, DOS
> uzsikure, softas pasileido, bet nemato tos plokstes, neatsidaro dalis
> fukciju (taspats buna kai is veikiancio P1 isemi plokste). Kur ieskoti
> galu? Gal koks softas buna, kad paskanuoti, ar mato kompas ta ISA
> plokste? Bet kokia pagalba padetu, aciu.

pabandyk pakurti is kokio HBCD kokius MiniXP..
tada su visokiom AIDA64 galesi apsiziuret kokie ten devices.
dar toks niuansas, kad seni kompai iki OS rodydavo kalna info,
joje nesimato kokiu nors ten IRQ ir t.t. ... dar tiek per BIOS, tiek per ISA kortos uteles:
https://www.legitreviews.com/images/reviews/1148/zotac-ionitx-bios-3.JPG

toks jausmas, kad kazka burt reikedavo su ISA ar 3Com tinkleskem, ar su
SourdBlasteriais, kad jie po DOS'u pasikurtu.. tik mano skills'ai negausiai DOS'e blizga..

itarimas, kad kompas ta ISA korta visgi mato.. bet DOS'e ji nesusiPlug'n'Play'jino :)