Tema: Re: USB C MB Header alternatyvos
Autorius: bat0nas
Data: 2019-02-15 21:35:36
Jaučiu kad arba neteisingai supratai mano klausimą, arba neteisingas
atsakymas :)

Visų pirma - tai nėra nesąmonė. Tai yra korpusų (su USB Type-C priekyje)
kabelis, kuris kišasi į motininę.

Antra - korpuso kabelis yra tėvelis, o pagrindinės plokštės lizdas -
mama. Tad tavo nuorodoje kabelis netinkamas.

Trečia- net jeigu ir būtų atvirkštinis variantas tavo nuorodoje (Type-C
mama), vis tiek storojo galo nebūtų kur įkišti, nes savo žinutėje
rašiau, jog USB3 header'is motininėje užimtas jau (prie jo pajungti
Type-A priekiniai lizdai).