Tema: Re: pigus šlamštas
Autorius: Paul_
Data: 2019-02-11 12:26:18
Samsung dar ir 2012 savo naujuose nautbukuose nemokejo gaminti
tvirtinimu vyriams, islusdavo.
Tie Samsung 7 ir 5 (NP700 ir NP530 serijos) geras pavyzdys kaip nereiktu
daryti vyriu tvirtinimo.
Net kilo itarimas, kad jie samoningai dare silpnai, kad pasibaigus
garantiniui nereiktu ilgai laukti kol vartotojas butu priverstas
"pasiupreidinti" i nauja notebooka priverstiniu budu.