Tema: Re: del stalinio upgrade
Autorius: MRT
Data: 2019-02-08 12:39:19
> ok... SSD yra... dziugina.
> RAM'o Asus motinine raso kad iki 8GB palaiko kazin ar pasijaus kas nors?

matke reikia ivardinti.. nezinau nei vieno i3, kurio lubos butu tik 8GB RAM..
Jei turimas S1156+i3-6** ir matkej 2DIMM, tada gal tada ji priima 2*4GB..
Tokiu atveju galima galvoti ir apie MB+CPU+RAM keitima (i sena sviezesne ar visai nauja).
Jei atspejau i3-6** - tada galima ir pigiai CPU upgrade pasidaryt.

> Vaizda man siulo 1050 Ti. .. irgi dar nesidomejau ar tiks vietoj 550 Ti.

Vietoj 1050Ti sakyciau jei $ spaudzia, tai imt 1050 be Ti,
o geriau pridet truputi bent jau iki GTX1060..
tiks ir jausis, del PCIe 2.0 galima nesiparint.

> Maistas Corsair GS600 manau turetu pavezt.
> Ka manot?

Paveztu.